Chill.

I'm back.
Dagarna går ivarandra
. Vad är det ens för dag idag? Vad var det för dag igår? När slutade vi skolan? En vecka sen? Två veckor sen? Varmt är det också, men det är så det ska vara!
Jag hoppas på lite färg på kroppen efter idag, har varit på roxnäs med Gideon. Sista gången jag träffade honom på en månad nu för han har åkt bort sen kommer jag att åka bort.. GAH KOM HEM.
Ikväll ska jag bara chilla, jag ska umgås med min familj.. Länge sedan.
Saknar många människor.
Och det kommer bli lite ändring i bloggen, jag kommer inte svara på enkla kommentarer, t.ex. hej fin blogg! eller hej hur mår du? och sånt. Men ställ gärna frågor så blir det dagens fråga/frågor.
Ta hand om er! KRAM.





Tärningsnaglar.. (eh?)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback