Jeansshorts

Det är många som gett mig komplimanger om mina jeansshorts, frågat vart jag har köpt de osv.
Jag har nästan inga jeanshorts som jag köpt, jag gör alla mina själv. Jag tar ett par jeans som jag inte tycker om och som jag aldrig använder och klipper av de och viker upp kanten. Hur enkelt som helst. Och jag tror säkert att ni också har ett par jeans där i garderoben som sitter bra uppe vid midjan som ni inte använder. Kanske är de för vida där nere? Eller för korta?


1. Ljusa avklippta jeans från Gina Tricot.
2. Samma jeans, bakifrån. (Själv tycker jag det är supersnyggt med jeansshorts och instoppad tröja. Funkar med både tajt och slapp tröja.)
3
. Samma jeans, men uppvikta lite mer.
4. Mörka avklippta jeanss från USA.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback