Min hjärna.. suck

Kylan gör ont. Vill inte ha mer kyla nu, vill ha sommar! Och jag tror att nästan alla håller med mig.
Jag har blivit en nörd, sitter med biologi boken i högsta hugg med kapitel 15 uppslagen hela tiden. Huden, musklerna och skelettet. Prov på tisdag var det ja, och jag kan ingenting! Och jag pluggar och pluggar men ingenting fastnar. Det är nog något fel på min hjärna, jag vill till och med vara en pizza. Nej nu blir mina tankar för mycket. Nu ska jag gå till Emma och träffa tjejkompisarna. Gud vad mysigt! Saknar såna kvällar.


En lite weard sak, jag har inga smilegropar. Jag har smile... streck?










Kommentarer
Postat av: Alva :-D

DU är weard! :-D

2010-01-31 @ 09:28:17
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback