Jag ber er, hjälp mig

Träna, träna, träna. Men vad ska jag göra imorgon? Inte träna i alla fall. Först är det skola, sedan åker jag med Marika till Borlänge. Intressant? Not realy. Men i alla fall så var det en rätt chill dag idag. Gick hem på SOn med Marika och A-m (Fick gå hem för läraren, tro inte att jag skolkar eller något) och gjorde kyckling macka. Gottigott.
Ååh, jag skriver om så ointressanta saker. Idag hände blablabla och imorgon ska jag blablabla, ni fattar. VAD SKA JAG SKRIVA OM FÖR INTRESSANT????????!!!!!!!!! Help me.. (!)

A-m:
Ååh jag har en jätte dålig låt på hjärnan!
Marika: Vilken då?
A-m: Jag kommer inte riktigt ihåg hur den går....
Jag har inte en enda normal kompis tror jag, men jag har dom bästa ♥ (Gullig jag är)














Kommentarer
Postat av: Erika

du är inte alls dålig på att skriva:D fortsätt som du gör nu bara:D du är bara bäst!<3

2010-01-29 @ 15:44:56
Postat av: fg

det har du visst, jag är nogmal ju! :D

..ibland ^^

2010-01-29 @ 16:43:37
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/
Postat av: u don't know who i am

normal*

2010-01-29 @ 16:44:20
Postat av: marika

ahhahaha xD älska anna-maria xD

2010-01-31 @ 22:08:10
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback