Traning, i keep working.

Träningskläderna är på och jag har lockigt hår, väldigt lockigt. Hehe. Nu ska jag åka iväg på först ragga träning, sedan två timmars gymnastik träning. Saknar mina gymnastik vänner, dom är underbara! Ikväll har jag bestämt mig för att lägga mig tidigt. Och den här gången ska det inte bli att jag lägger mig sent ändå. T i d i g t. Så äre. Nej nu hinner jag precis slänga in en bild sen ska jag åka. Tack för alla uppmuntrande kommentarer, jag blir super glad!


A diffrent direction.

Reklamering, Jasmine Johansson


Kommentarer
Postat av: Jonna

har du tagit bilden ? :o

2010-01-24 @ 18:08:55
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback