Snart dubbla träningar

Jag kom nyss hem från kyrkan, och jag känner mig lite smått hungrig. Hann inte äta upp min frukost innan F'G kom och hämtade mig 20 i 10. Jag har inte gått upp såhär tidigt på en helt på väääldigt länge ska jag säga er.
Alltså navelpiercingen, man ska tvätta det med kokat salt vatten och det svider! Ni kan ju tänka er att bada i havet med ett sår? Men nu har det läkt lite, ser riktigt fint ut.
Och så vill jag säga att det är jätte bra att alla röstar! Fortsätt med det, ni behöver ju inte känna personen, bara ni tycker om bloggen.
Sedan blir der dubbla träningar, först dansträning (ragga) sedan gymnastik. Får se hur många söndagar jag orkar det ;-)




Blir väl att byta till den där om några månader.. Fick den av Line och Fanny. TUSEN TACK TILL ER!










Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

svar;kul att höra :D

du åker snowboard såg jag, det vill jag också prova verkar skit kul! :) nice att du hoppade,jag suger på sånt även med skidor men jaja man får träna sig :D

många kramar till dej sötis

2010-01-17 @ 14:46:55
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag och Olivia har inte varit på en enda gudtjänst...hehe. Hur många har du hunnit gått på? :D

2010-01-17 @ 16:35:07
URL: http://madeleineskott.blogg.se/
Postat av: frida

sötnos, tvätta bara med saltvatten OM det blir infekterat... inge bra att göra det i början bara för att göra rent.. bara vatten och tvål då.

(; <3

2010-01-17 @ 23:12:16
URL: http://fejohansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback