Säg grattis allihopa!

Jag börjar inlägget med att skriva GRATTIS, till min underbara Marika som fyller 15 år idag! Hon börde få ett grattis av alla tycker jag!

Annars var dagen inte så speciell, vanliga lektioner sedan stan med F'G, Kim och Daniel.. Alltså, det är inte alls lika kul att blogga nu, när man går i skolan. Mitt liv är mer än ointressant p.g.a skolan och läxor, inga weard drömmar, inga speciella händelser och tiden går allt för mycket åt att dricka te. Ja, där har ni anledningar...


Som sagt, G R A T T I S Marika Helena Renhuvud.











Kommentarer
Postat av: jonna

grattis Marika ! :)

2010-01-13 @ 20:33:25
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback