Någon som är på?!

Jag har blivit en hurtig människa. Nu går jag på gymnastik träningar i tre timmar tre gånger i veckan, 2 olika danser (möjligt vis tre), jag åker snowboard och jag äter nyttigare.. Ååh jag är så duktig. + att jag sprang hem från Marika nyss. Okok, det beror väl mest på att jag skulle hinna plugga, blogga och duscha. Men ändå (!?) Har lust att ut och springa en lång runda, någon som är på? :-D
Nu ska jag plugga, plugga, duscha, plugga och kanske plugga lite?

Juste.. Har några videos som jag kan slänga in i något inlägg sedan :-)
Reklamering, Jasmine Johansson










Kommentarer
Postat av: fg

vi springer en tur typ lördag? :)

upp å runt i elljusspåret? ^^

2010-01-28 @ 13:34:51
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback