Jag diggar bilden

Tjohej!
Jag hoppas ni inte dör av det här tråkiga inlägget nu (bildligt talat alltså) för det kommer bli kortkort.
Kan berätta att jag nyss varit på träning, så underbart kul att träffa alla igen både i skolan och på träningen! Men eftersom att jag kom hem nyss och har precis duschat, så hinner jag inte skriva mer för jag måste sova.
För att göra inlägget lite roligare kan jag hitta någon kul bild..


Nej men där ser man! En lite smått rolig bild på mig och Julia, två Julior i en smäll kan det bli bätte?










Kommentarer
Postat av: Anonym

HET BILD hihihi



svar; ja det ska jag göra :D

niiiice jo samma här (-:

<3

2010-01-12 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback