I feel pain

Åkt snowboard i 6 timmar. Mina ben värker. Men kul var det.. Snart kommer F'G hit och gör mig på bättre humör, och jag har lovat Wilmen att baka chokladmuffins åt henne. Så F'G får väl hjälpa mig. Har inte mycket att skriva. Men ni kanske vill veta att jag har försökt att logga in på blogg.se 77 gånger!!!!!!!! (Jag är seriös.) Och nu funkar det, äntligen.

Tio saker ni inte vet om mig
• Jag står på ett ben när jag borstar tänderna
• Jag HATAR vofflor
• Jag hoppar alltid över "för det andra"
• Jag har problem med mina handleder
• Jag hade en "snuttefilt" när jag var liten som luktade köttbullar
• Jag är den enda i min familj som inte har blå/blågrå ögon
• Om någon gör/säger något dumt, glömmer jag oftast sånt väldigt fort.
• Jag vågar inte ta hål i öronen, men har hål i naveln.
• Jag har slutat att dricka oboy
• Jag har rätt bra betyg i matte, men ändå kallar alla mig dum? Konstigt.











Kommentarer
Postat av: Erika

haha:Djag har bitar av din köttbullssnutte kvar i garderoben!:D<3

2010-01-31 @ 08:51:02
Postat av: Alva :-D

Jag visste att du hade problem med dina handleder, och att du HATAR våfflor (jag ÄLSKAR dom) och att du står på ett ben när du borstar tänderna, och att du har slutat dricka oboy, och att du inte vågar ta hål i öronen fast du har hål i naveln, och att... det var nog allt =)

2010-01-31 @ 09:21:55
Postat av: anna-maria

hehe, jag visste faktiskt allt!

Elina med, Är du typ lekledare för Wilmas kalas?

<3

2010-01-31 @ 09:33:50
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/
Postat av: u don't know who i am

jag visste allt sådetså

:D

2010-01-31 @ 10:59:18
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha x) Står på ett ben när jag borstar tänderna ;)

2010-02-08 @ 17:14:09
URL: http://martinaodeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback