En eftermiddag med Julia

Nu ska jag och Julia äta, sedan åka in till stan.. Jag har vart i skolan hela dagen, och bakat en kladdkaka med Julia. Och synd är att vi inte ens hinner äta den. För om en kvart går våran buss till stan. Där ska vi träffa F'G (och Daniel?) och gå på waynes, sedan gudstjänst. När jag kommer hem kanske jag hinner blogga lite mera, men ag ahr faktiskt inget intressant att skriva..

Julia 1: Min mage typ svällde.. Eller säger man typ.. Svall?
Julia 2: Svull.

Och glöm inte att anmäla er till veckans blogg!










Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

svar; haha jaha men min data dampar lite ibland :)

hur är det med julia idag då?

kramissss

2010-01-13 @ 17:32:42
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback