Julia och F'G, vi är så sjukt konstiga.

HEJ!
Nu sitter jag och F'G vid en varsin dator en halvmeter ifrån varandra, och har jätte kul. Jag tappade nyss bort F knappen och hon säger att hon ska sluta äta godis och nyss har vi ätit choklad. Vi är så bra tycker jag, så söta, så snygga, så bäst.. typ nästan. Jag tror att vi håller på att bli galna för våra datorer pratar med oss.. Eller kan det vara sant?
Våran tanke är att dygna inatt! Det blir kul! Och vi ska göra videoinlägg med några timmars mellanrum, så ni får se hur humöret förändras.. Haha!


HAHAHA! Oj, ett gott skratt! Och det här var inte länge sen, men gud vad man förändas.
Översminkade och fjortisstyle. HATE IT. Jag tror till och med att vi hade hårsnoddarbenen.

Vi hörs ju senare!


Kommentarer
Postat av: fg

HAHAHAHHAAHHAHHAHAH hur fan såg vi ut egentligen..? x')

men vi är k000la å tjocka, natten blir bäst! :D

2010-01-02 @ 00:24:29
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/
Postat av: emelie

men uch julia & frida, ni är ju orangea i ansiktet! :O

fyfan uch på er!

2010-01-03 @ 21:06:23
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback