Bilder från igår

Klockan är ju eftermiddag! Och jag har nyss klivit upp ur sängen. Men det hör väl till nyårs firande också. Firandet spenderades med Erika, Frida, Brorsan, Karl, Felix och Gidde! + Föräldrar, grannarna alltså. Väldigt trevligt, det blev inget festande som nästan alla andra skulle. Men vi hade kul ändå! Sköt raketer och smällde smällare, kollade på film, åt god mat, pratade och var ute i kylan. En lyckad kväll enligt mig.

Ett nytt år med nya människor och händelser
2009 - bra
2010 - bättre


Erika och Frida


Bror, Felix och Karl


Karl och Felix




Söta syskon! Alva, Thea och Mira


Erika


Puss på Wilma


Och Gidde ville inte vara med på bild...



Fyverkerier!

Nu blev det dock bara bilder på oss barn, och bara några bilder av alla jag tog! OCh inga är redigerade..
Men det får duga



Kommentarer
Postat av: Erika

snygga bilder:D speciellt några<3

2010-01-04 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback