Dagarna går i varandra

Godmorgon
Eller det kanske var fel ord, klockan är ju lunchtid. Menmen, är det helg så är det.
Det känns lite förvirrande med dagarna nu, kändes som det var måndag igår.. p.g.a skolan då ofcourse. Och det har i stor sett varit söndag hela veckan fram till igår, kändes det som. Nog pratat om dagar. Alva sover här inatt, får se hur det går. Hehe. Oj nu kom hennes pappa in igenom dörren. Vilken konstig timing.
Nu ska jag fixa Jenny Stenings blogg design, ta gärna en titt och se hur det blev. (Nu är den klar)
Hör gärna av er om ni har frågor och behöver hjälp med något, jag är INTE emot kommentarer! :-)


En trött Julia i sin nya, mysiga tröja som hoppas på att dagen blir bra.









Kommentarer
Postat av: Alva :-)

Suck, varje lördag ska jag ha fotboll å den börjar 11 "/ Menmen, jag får väl stå ut ;)

2010-01-09 @ 13:55:05
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: feliciaaa

finfin blogg ! :)

2010-01-09 @ 14:53:53
URL: http://thepinkeye.blogg.se/
Postat av: Erika

snygg design! :D

2010-01-09 @ 16:06:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback