Checka Marikas blogg :-)

Nu har Marika nyss gått. Efter en dag snabb dag i skolan har eftermiddagen gått ännu snabbare. Vi fotade lite och jag hjälpte henne med hennes bloggdesign. Ta gärna en titt!
Nu har jag druckit en kopp varmt te och jag borde egentligen läsa ut svenska boken... Jag kommer nog få ligga uppe hela natten för det går så trögt för mig! Är verkligen inte på läshumör.
Nu ska jag kolla vilken blogg som vann veckans blogg. Hör av mig inom kort!



Du är så söt underbara flicka :-)



Halva dagens frisyr. Enkel, slapp inbakad fläta. I like it.










Kommentarer
Postat av: Helige Banan

en kopp varm te...? sen när dricker du te? var det inte du som sa att du inte gillade te?!

2010-01-23 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback