Pictures from yesterday

Trevlig kväll igår! Mycket mycket trevlig... Idag skulle jag följt med min familj till Runn klockan 10 och kollat när Hampus körde motorspark. Men det blev ju inte av för mig p.g.a att jag sov till 12. Och snart ska jag duscha och fräsha upp mig lite, och försöka bli lite fin... Vi ska till mina kusiner för deras mamma fyller år. Och kvällens planer är oklara. Vi hörs =)


Renhuvud


Dukade fint


Mamma


Efterrätt. Pannacotta med hallon och blåbär


Arga leken. Marika vs Wilma


Vinnaren är Wilma. Hon borde bli skådis! Hon kan vara stoneface hur länge som hälst.










Kommentarer
Postat av: elinlarsson

vill du hjälpa mig med min blogg ?

2010-02-07 @ 12:46:24
URL: http://lllllarsson.blogg.se/
Postat av: tjidtjie

Tack för en trevlig kväll...å vilken snygg unge jag har ;-) fammah

2010-02-09 @ 00:13:37
Postat av: Alva :-)

Väldigt mycket pannacotta x-)

2010-02-10 @ 20:19:43
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback