En liten rolig händelse på isen, värd att läsa!

Julia is alive!!! Och tur det, hade en liten näradöden upplevelse idag. Så här var det. Siste lektionen var idrott, och vi körde brännboll på isen med skridskor. Jag var brännare. Erik slog iväg bollen och jag fångade den och brände honom.. Det skulle jag inte gjort alltså! Han blev så arg så han tog av dig hjälmen och kastade den i huvudet på mig!! Eller det var i alla fall vad han hade planerat, men som tur är var det Erik som kastade den, och han har dåligt bollsinne så den kom en decimeter ifrån. Men det var ett agresivt och väldigt hårt kast... Och om han hade träffat så hade jag i alla fall en cykelhjälm på mig! Tur att jag ej är 15 än... Som sagt, jag hade tur.
Nu ska jag och Marika åka och handla till våran tre rätters middag imorgon. Berättar mer om den imorgon.. ;-)


Tummen upp för cykelhjälmar, Marika Renhuvud och en överlevande Julia!


På bilden: Daniel, Anna-Maria, Jag, Jonte och Marika! Vi ger en tumme upp för de bästa vännerna också ♥











Kommentarer
Postat av: hanna

Marika kan få vara med ändå!! :)

2010-02-04 @ 17:05:07
URL: http://hannahjanssson.blogg.se/
Postat av: elin

hehe han är så fin så ;p jorå det är bara bra med oss! allt lugnt själv eller? :)

2010-02-04 @ 22:48:30
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: elina

hahaha, snygga hjälmar era nörds !



hahahahahahahahahahhahahahahahahahah,

saknar deej ! <333333333

2010-02-05 @ 17:45:12
URL: http://elinavonkrusenstierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback