Wilma vart är du?

HEY
Gr8 humör idag alltså. Vet inte varför men det var så. Och det är väl positivt, right? Dagen började i sängen som vanligt, ovanligt trött. Gick typ sovande upp och åt frukost sen cyklade till F'G i vinterkylan. Haha. Men det var seriöst vinterkallt ute, men temperaturen ändrades rätt fort idag... Fixade mig hos henne, sen fick vi bråttom till skolan. Kom någon minut sent men ingen big deal. Slöjden, otroligt slapp alltså. Brände mig på limpistolen så jag fick värsta stora blåsan på handen, nu bara ett märke.. Resten av skoldagen gick finfint. Halv studiedag också! Fick sluta halv ett. Gick hem till H'K och slappade med förhäxad efter skolan. Mys. Och nu har jag nyss ätit. Passar Wilma nu men jag vet inte vart hon är.. Jag tror hon har rymt någonstans.. Heheh. Duktigt Jullan! Snart blir det dans, sedan får vi se vad man hittar på.. Kommer hem halv 8 så det blir nog inte mycket att göra. Och jag måste säga att jag är otroligt trött på mail! Och ni ser ju hur duktig jag är och använder STORbokstav och lite bättre svenska nu på bloggen, heja! Nej, nu måste jag hitta lillsyrran.




CIAO // j.l.j


Kommentarer
Postat av: alva

höhö ;p

2009-09-15 @ 20:01:41
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback