kvällen blir bäst

hej bloggen
jag bloggade inte igår, men det var en vääldigt stressig dag .. usch! var i stan och köpte en svart tröja med vitt WESC märke på, 700 :-. så nu är jag inte såå jäätte rik längre.. menmen, har iaf mycket pengar! sen tränignen gick väl bra.. sen träffade jag johan lite på kvällen ♥
och idag har det vart helt åkej i skolan, '(lägg märke till att jag inte kan stava till åkej .. hm) nu är jag med fg. och det blir att städa mitt rum, och äta mat (heheh gott) sen ska vi till johan, jag, fg & viktor. mysigt! sen sover fg här, tihiih fett kul vi kommer ha! och imorgon sover jag hos fg innan granny goes street.. ishh! kul, men nu ska jag stääääääääda -___- fifan vad tråkigt.

puss ♥ // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback