tråkdaaaag!!!!!

Shuuuuuu
Trååååkig dag alltså! Skola som vanligt först = helvetesspanska + SO. Sen gick jag, Marika och Anna-Maria till lamarina och köpte pizza, det var gott. Sen tog klassen bussen till stan, och sedan vidare till Borlänge för att gå på något museum, jag kommer inte ihåg vad det hette... Men iaf, det sög!! Ååh, det var verkligen tråkigt! jag räknade hur många gånger jag gäspade, och jag gäspade 23 gånger + att jag somnade en gång.. Hehhe. Men jag tror faktiskt att dom flesta somnade, helt seriöst. Sen kom jag hem, chilla lite och nu ska jag snart kolla film med johan, mysigt. Och imorgon är det skola igen.. Suck.



Ha det majsss // j.l.j

Kommentarer
Postat av: Erika

framtidsmuseet?

2009-09-18 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback