Tjululu

Tja bloggis
Nyss ätit lunch, måste baka tekakor igen... suck! Men det blir att träffa min saknade F'G sen iaf! Och ikväll blire väl att vara med hon också. Men jag har typ panik för mina skåpnycklar är hos Marika, och hon har åkt till Norge typ en vecka nu.. Men hennes bror skulle höra av sig, så kan jag komma och hämta dom.. Yes. En vecka utan H'K i skolan, kan det bli bättre? JAAAAAAA MYCKET!!!!!!!!!!... Nej men nu måste jag sätta igång och göra mackor.

Vilken header ska jag ha? (Inlägget nedan) Skriv vad ni tycker
//j.l.j

Kommentarer
Postat av: julia johansson

jättefin header! =) <3

2009-09-27 @ 16:28:11
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback