n0thing to say

Heiiii
Nyss tränat, gick väl sådär men kul var det. Skoldagen var väl helt åkej, och orienteringen gick skitbra! Jag och H'K var bäst! Hehehe. Efter skolan såg jag och H'K på förhäxad och åt blåbär, hihihi. Sen stekte vi pannkakor och jag var jätte duktig! *Stolt* Och sedan träning, dagen var slapp... Känner mig lite trött, ska nog lägga mig nu snart. Finns inget mer att berätta...

Julia: Asså jag är allt som börjar på K. Konstig, klumpig, klantig, katastrofal...
Marika: Korkad.
Julia: Knubbig.. Tjock!
Marika: Men tjock börjar inte på K...
Julia: Nej har jag sagt att det måste finnas ett K med eller?!!
Marika: Men julia det finns det...


HAHA

Puss & go'natt! ♥ // j.l.j


Kommentarer
Postat av: Erika

haha, bra dialog=)

2009-09-18 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback