Mört :-)

TJA!
Orientering idag då! Gick riktigt bra för mig och H'K, sprang på 55 minuter! Hehhe. Sen chillade vi hos Felli, pluggade till SO provet imorgon.. Tror jag kan allt. Nu är H'K här och vi har gjort nästan halva Mörtfilmen, Julia The Movie. Blir en riktigt askalas film dä. Vi kan inte avslöja mycket om filmen.. Allt vi kan säga är Kurt The Mört and The wanna B's. (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH) Och ja.. Nu ser jag ut som en mört!!!!!!!!!!!!!!!!! Ih. Imorgon tråkskola också, får se om jag träffar Johan ikv :-) Kanske ser film eller nått. Men nu har jag inget mer att säga...



wilma-rumpdreggel!

MÖRTIGA HÄLSNINGAR // P'G & H'K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback