måndagggg

tjulululu!
skolaskolaskola, gick rätt fort.. haha hemkunskapen idag gick lite bättre. vi gjorde typ .. mackor. men.. när jag skulle ta plåten, så tog jag tag i den med händerna och brände mig... fyfaen vad ont det gjorde. men jag är bäst ännå, right? sen har jag inte gjort något mer idag, kom hem från skolan nyss och har kollat lite tv.. det är så grymt tråkigt. jag gör det aldrig.. tur det, annars kunde jag fått fyrkantiga ögon. och apropå gurka. igår hade jag ont i mitt höger ben, och idag i vänster.. jag kommer bli sjuuuk! igen. alla tycker jag är typ dumihuvet när jag säger så, men det är sant ju! heheh. nu ska jag snart äta, sen blir det träning ! wiiie. ingenträningslust nu, men det blir andra tankar när jag kommer dit! jag hoppas på skruvträning, eller tumbling. efter träningen blir det hem&duscha, sen sova! åhguuh va trött jag är.. måste duka nu,
måste bara säga love black eyed peas ♥ lägger kanske in några låtar sen :-)



hejrååååååååh // j.l.j

Kommentarer
Postat av: den som alla älskar

öhjj, jag vill följa med på din träning någon dag, när ingen är på trampolinen :D <33



btw, snygg glass tröja ;) <3

2009-09-14 @ 17:17:26
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback