idag är det tisdag?

Tjenarä
Sitter nu och lyssnar på musik, fawo låten just nu = Where is the love - Black Eyed Peas . Skoldagen var helt åkej. Men vi slutade rätt sent.. Nu ska jag snart äta, soppa. Inte så gott, menmen imorgon blir det pannkakor med blåbär & grädde! Sjukt gott, men jag hatar pannkakor egentligen... När jag ätit ska jag på dans, kul! Och när jag kommer hem får jag skynda och duscha, för sen ska jag, Johan, Stefan och Anna se på film. Mys! Vet inte vilken film ännu.. Och så har jag 5 bloggar att fixa, herregud! Men det är rätt kul, fattar inte hur jag ska ha tid med det bara.. Om 4 dagar är det täääävling, Hedemora!!!!!!!!!! PEPP!



HAHA bilden....

Ha det bäääääääst // J.L.J

Kommentarer
Postat av: maja

åh, vad kul att ni ska t hedemora, lr menaru gymnastik ?

hoppas det går bra för er om det är gymnos ! <3

2009-09-29 @ 16:43:35
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: lisa.s

aaaw va söt :D

2009-09-29 @ 17:01:05
Postat av: fg

hihu, om du vill får du jättegärna fixa min blogg å ;)

2009-09-29 @ 18:59:31
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback