helgen var bbbra!

hejjj
inte bloggade jag igår, men jag får blogga lite nu innan jag ocg fg ska se på film.
igår var vi på granny goes street här i falun, det var kul för min del.. men alla var ju inte direkt så jätte pepp. men iaf, så var jag med johan nästan hela kvällen, trevligttrevligt. sen när papi skulle hämta oss så fick han punktering på bilen, otur eller vadå? så vi fick vänta rätt länge på skjuts.. men vi kom iaf hem och då sov jag hos fg, mysiigt. sen idag blev vi väckta halv 1. hehe, 11 timmar sov vi. har nog inte sovit så mycket på flera veckor. sen åkte vi tillwillys å köpte ships & dip (tjockisar?) och nu ska vi se på film. sen åker jag nog hem och äter, blir väl typ en kvart hemma eller så menmen, sen ska jag & johan träfa fg & viktor på kvällen. miihiih. och en bra sak är att jag och fg ville verkligen ha filnt väder, och det äre. solen lyser. men varmt.. nej. men vem orkar bry sig nu? det kommer typ börja snöa. asså jag är så lat, jag orkar inte bry mig alls om någonting. aja, kvällen igår var super! för det försa fick jag vara med johan hela kvällen och för det tredje fick jag träffa massa folk!
nog skrivande nu, ni får en puss om ni har läst och 2 om ni kommenterar !



julia: fail
frida: who cares

chill liv // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback