DAGEN, usch?

HEYHEYHEY
Skitdag. Först hade vi matte med äckel Claes.. Usch! Sen det första SO provet. Sen Teknik, och jag typ somnade.. det sög. Och efter det SO prov igen, och sen hade vi lunch.. Och det var ju såklart äcklig mat. Och sist av allt på dagen hade vi idrott. Jag tänkte att det skulle väl gå bra, rätt kul faktiskt.. Men ofcourse, TERÄNGLÖPNING!!!!!!! typ 4 km!!!!! Sen vart det ju tillbaka till skolan och vänta en timme på F'G. + Att mina gratis sms tog slut idag!! Sen 3 timmars träning, gick inte så bra på slutet.. fan! Nej, den här dagen var verkligen hemsk. Och det betyder väl att helgen kommer att bli kung? JA! Ihihi. Kan berätta mer om helgen sen.. Nu måste jag nog sova.. Känner mig tröööööött! Vill bara visa er, mest gymnasterna, vilken låt vi borde ha på hopp! Tror vi hade den på någon gymnosgala för ett tag sen... Here





Godnatt // j.l.j

Kommentarer
Postat av: alva

öhöömm... jag ska vara med dej på lördag eller nästa helg! bara så du vet =) + att du ska fixa min blogg ;)

2009-09-25 @ 19:26:10
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback