chill dag jaha?

hejjj
dagen var chiiiiiiiiiiiiiill. för chill. började tio vid roxnäs för 5-kamp. haha ååå gud vad mycket man var med och gjorde, men det var helt åkej för vi slutade typ 12. sen har jag och marika inte gjort nåågonting idag, verkligen ingenting! eller jo, kollat på förhäxad. vi är på sista sesongen nu! ihhh. men sen gick jag hem och åt mat, och nu latar jag mig igen.. men, jag ska på dans snart med julia... eller ja, vi träffas där. men innan ska jag byta om och försöka hinna med att platta håret. efter dansen ska jag träffa johan! har inte träffat han på hela dan.. ihih. och nu skulle jag jääätte gärna vilja ladda upp en video från utube, men jag hinner nog inte med det.. synd får bli en annan gång.. några förslag? jag tänkte på beenjamiin! hahaha, eller kanske från juluppvisningen med gymnos, när vi dansar fristående.. hehe.



jag älskar dig hk, bästa vän

ha det gråtta // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback