Äntligen fredag

HeyHeyHey Bloggiii
Skola, bläh. Den hoppar vi över tycker jag, väääldigt segt .. Efter skolan träffade jag Johan en snabbis, hann inte va så länge.. Och nu har han åkt till fjällen över helgen, 2 dagar. Känns väldigt långt tycker jag, jag kommer sakna dig ♥ Sen klockan 4 var jag och F'G hos Emma och fixade tjejernas hår, bra blev det. Haha funderar på att bli frisör.. Fett majs, men, man måste ha typ mvg i alla ämnen! Wuups. Whatevah, sen åkte jag hem och åt. Och nu ska jag snart till Näs med F'G och träffa lite folk i hosjö, trevligt. Sen blir det barnvakt och att se på film. Och imorgon blir det lite shopping med the ratas, A-m & Elina! ♥ Och grattis till Madelene Renhuvud och min mormor! =)
Ha en riktigt trevlig kväll // j.l.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback