ÄLSKA DAGEN

Men hallå!
mycket bättre dag idag alltså! Skolan var helt åkej, och efter vart det en H'K & P'G dag. Så jävla kul! Vi chillade lite efter skolan, sen skulle vi gå till willys. Vi gick en lite omväg, men det kan vi behöva! HAHA! Men det var skönt, solen sken. Sen gick vi in på willys ett tag, handlade chips och chokladpudding.. Jah, där har ni oss. Men.. när vi kom ut, så var det mörkt! Vi hade visst varit där lite för länge kanske... Så vi skulle skynda oss hem för att hinna se mycket på förhäxad och äta pizza. Och tur som vi hade hittade vi en kundvagn. HAHAHA fyfan vad kul det var! Marika skjutsade mig hem, eller ja nästan. Och nu är vi hemma (eller ja hos marika) och ska äta pizza. Mmmm känner lukten, nu är den klar! Ihihi. Och sen blir det mys. Imorgon sover Johan hos mig, det ska bli vääldigt mys! Fett bra helg, är på toppenhumör nu alltså! Men imorgon åker H'K bort en vecka.. ska försöka klara mig en vecka utan henne... usch!!!!!!! Och apropå gurka, ny design!


BILDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha gammal

H'K: Är det höger eller vänster trafik på kundvagnar?`
P'G: Mört!!
JAG ÄLSAR DIG!

Men puss på alla! // j.l.j


Kommentarer
Postat av: marika

hahahah, älska degen... eller äälska alla dagar med dig! (:

jag kmr sakna dig!

P.s - är det höger eller vänstertrafik gällande kundvagnar? (:

2009-09-26 @ 09:26:39
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback