akon - sexy bitch <3

hejhej
ojoj, onsdag. gick super bra, eller jag föredrar mitt&marikas ord, chill dag. även fast det var feeeett tråkig skoldag, så gick det asenkelt. men orkar ni vilja veta? nej .. aja, efter skolan cyklade jag&hk hem till mig, åt blåbär och kollade på förhäxad (som vanligt). sen följde jag med henne och till vårdcentralen. annars har dagen vart helt ointressant.. trevligt liv jag har. eller inte? nu snart kommer marika hit och johan också, sen sover marika här.. tihii jag var så duktig att jag lyckades övertala pappatågaaaaapropå gurka, så har det vart jätte mysko väder idag, från skinande sol till regn.. hm. och imorgon hoppas jag verkligen att det inte regnar!! för vi har orientering uppe i gläntan.. men usch. och aaaaapropå usch, så fick vi skolfotona idag. enfotot blev jag inte nöjd med, men marika sa att det såg bra ut.. men nej! och klass fotot. marika såg ut som en liten dubbel fet hundjävel med fejkatleende & sneda ben. jag såg ut som en liten dränkt äckel unge med jätte fult ruffsigt, äckligt hår och det ser ut som jag håller på att somna. eller det var iallafall våran bild av oss... heheh. men nu orkar jag inte skriva mer .. kommentera nu , ni suger verkligen på det. felåt men så äre



ha det bra! // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback