TISDAG!

Tjena!
Kom nyss innan för dörren, in i värmen bort från kylan. Det har verkligen blivit vinterkyla nu.. Typ ny istid?
Idag gick vi i skolan som vanligt, fram till lunch. Då tog jag, A-m och Marika bussen in till stan och åt där. Sedan promenerade vi till magasinet. Det var bra, men jag skäms verkligen över våran skola! Dom kan verkligen inte visa respekt. Åkej, nog om det. När det var slut runt halv tre tog vi bussen hem igen. Jag och Marika kollade på 3 avsnitt av One Tree Hill. Det är så grymt bra. Älskar't! Och nu ska jag passa syrran någon halvtimme, sedan blir det dans! Ska bli kul, får se om man kommer ihåg dansen.. Hehe, jag och mitt minne. Jag vet, ett tråkigt inlägg med text? Men ni kan ju alltid ta en till på kategorien foto. Tihi.
Dagens namnsdag: Berit och Birgit
Grattis till er!
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback