Stressigt..

Tjo!
Ja.. Nu skriver jag från igår, hade inte tid igår för det var fullt upp kan man säga.. Efter skolan fick jag och marika stressa hem för att vi skulle hinna baka muffins (HEHE). Det gick superbra, för det var dom godaste och snyggaste muffinsarna jag bakat. Sedan tog vi bussen till stan, jag köpte en sjal/halsduk och ett par lovikavantar. Hihi. Och direkt när vi kom hem, så skulle vi äta. Och direkt när vi hade ätit åkte vi till Britsarvskolan. Det var ju alla yrkens dag där. Men det var verkligen tråkigt. Jag ville kolla på något som handlade om något med att bli fotograf, men det fanns typ inte.. Bara massa design. Visst det kan också vara kul att jobba med, men själva föreläsningarna eller vad det nu heter, var så sjukt tråkigt! Och direkt när jag kom hem skulle jag träffa Johan. Men såklart hade vi prov nästa dag, så jag var tvungen att plugga. Men mami hjälpte mig så det gick bra. Sen hann jag vara hos Johan ett liitet tag iaf.. Stressdag.
Men jag vet att det är tråkigt att läsa massa text på bloggen, eller det är väl det en blogg går ut på? Men bilder är roligare, tycker jag, så här kommer några!







Fina muffinsar va?

Julia - PRISA GUD!
Marika - miniMUFFINSAR!!!!!!

// J.L.J

Kommentarer
Postat av: Erika Johansson

hahah snygga muffins:D har du några kvar?<3

2009-10-09 @ 20:46:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback