Onsdag

Hej!
Kom nyss hem från skolan, jag vet, sent! Men vi var på uttagning för Drag, och ja.. Det gick väl rätt dåligt, men vi hade askul! Eller iallafall jag. Men jag hatar alla som tar detdär seriöst, det är ju bara på skoj! Nu ska familjen här hemma snart äta pannkakor. Och sedan blir jag hämtad för ännu en gudstjänst. Suck, orkar verkligen inte men, det här gör jag för dig F'G! Haha. Men sen blir det väl att chilla hemma, skönt.. Kanske ser någon film med tjejerna? Skulle vara kul! Nej nu ska jag gå in lite på facebook.
Ha det bra! Bilder från uttagningen kommer sen! Och det tackar vi Lovisa och hennes kamera för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback