Ojoj, läs!

HEJ!
Nyss träning, gick väl inte sådär superbra men kul som alltid! Jag har så hiiimla ont i benet sen förra tävlingen.. Och nu i helgen är det tävling igen i Bjurs. Och samtidigt konfirmation läger i Grycksbo, hela helgen. Men jag vet inte hur jag ska hinna med allt, får hoppas att det går bra.. Och det är en grej på fredag, man får lära sig om hur man fotar och gör bilderna jätte bra! Det vill jag så jätte gärna gå på! Det är mellan 2 och 4, men jag slutar 10 över 2 och konf träffen är klockan 4. TAJT! Menmen, får se. Och imorgon är det en grej med skolan på magasinet, så vi missar en till bildlektion och fysik (YES!), som vi typ gjort varje vecka! Hehe. Och vill ni veta nå grymt eller??!! Igår hittade jag en ring i mammas smyckeskrin som hon flyttat ner till mitt badrum, och ringen är av guld och ahr formats som ett hjärta och med ett litet hänge så man kan ha den på en guldkedja. Och i ringen står det Bror 1/10 - 38. ÅR 38!!!! Alltså, ringen är så sjukt gammal. Och det är min gammelfarmors ring. Förlovningsring? Kanske det.. Hihi. Nu ska jag duscha sen sova. Här får ni, dagens låt! =)



Dagens namnsdag: Manfred och Valfrid
Grattis till er då!
Haha..


Kommentarer
Postat av: CHarlota

Hej Julia! Vilken härlig blogg du har, o fina bilder!!! Kul det där med ringen, ja säkert är det farmor Linnéas förlovningsring....

Kan du ha den? Använd den!

Kramar, Charlotta

2009-10-13 @ 09:09:50
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Åh tack så mycket! :)

2009-10-13 @ 12:10:57
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback