Nu, Norrflärke hos kusinerna

Hejsan!
Sitter nu med Jennie, bror och kusin i källaren. Vi ska nog spela kort snart. Det är ingen snö här just nu, men det har varit. Och i Sollefteå såg jag min första snö iår, haha... Ikväll ska jag, Jennie, bror jag kusin (Edvin) kolla på hockey, Timrå - Modo. Inte min grej men det blir en kul händelse. Har ju bara vart på en hockeymatch förut och det var i USA. Efter en lång stund lyckades jag ta tillbaka min mobil från kusin (Alfred) 10 månader. Haha, han är så söt. Och mamma skällde ut mig för att jag hade tagit slut på batteriet på kameran.. Men egentligen var det Jocke och Hampus. Men det gör inget för det betyder att det kommer mycket bilder på bloggen sen när jag kommer hem! Blir förhoppningsvis på torsdag och hinner med gymnastiklägret på kvällen.




På bilden: Min mamma, min moster och min kusin. Humoristiska systrar.


Kommentarer
Postat av: jennie

kul hade vi ! :DDD



sööööt alfred! <3

2009-10-28 @ 16:41:36
Postat av: julia johansson

Svar: Ja det hade vi verkligen! Yes, söt Alfred<3

2009-10-31 @ 20:30:25
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback