Läs gärna ;-) ♥

Tjobre
Skolan var faktiskt rolig, kul att se att klassen kan dansa så otroligt bra!!!!!! Efter skolan skulle jag och Jullis baka kladdkaka, HEHE gick ju sådär. Fick panik för jag hade 20 minuter på mig att fixa en skiva till tävlingen med musik på, och jag visste inte hur man gjorde... Men, det gick. Synd bara att skivan inte fungerade.... Men kladdkakan är förhoppningsvis god, blir att äta den imorgon med Julia. Och dagen spenderas med Julia imorgon, så sjukt längesen! Blir nog att vara på näs på kvällen, kanske äta kebab där &så. Sedan sover jag i hosjö. Såå längesen..! Saknar dig Julia ♥ Och Johan ska jag också träffa, iaf på dagen. Sedan åker han till Örebro tidigt på lördag, och jag till Hedemora med laget! PEPP?! JAAAAAAAA! Kommer nog att gå bra, eller hur? Mm.. Nej nu ska jag duscha, efter en väldigtväldigt bra träning. Gick superbra, och helskruven sitter!! Wiiie. Skönt nu att bli ren och få håret rent, lockigt eller platt imorgon? Nej jag venne. Får se sen.
GODNATT ♥ // J.L.J

Kommentarer
Postat av: äckel kossa

2009-10-02 @ 15:33:24
URL: http://al
Postat av: äckel kossa

wups, höhö blev lite fel på kommentaren innan.. "/

men iaf, du ska ha LOCKIGT! :D <3



jag saknar dej förresten =( <3

2009-10-02 @ 15:34:50
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback