Julia är i Sollefteå!

Hej!
Haha... Tack Robin för gästbloggandet, väldigt fint. Nu sitter jag hos Jennie och Josefine och vi har nyss spelat lite kort mot småbrorsorna. Snart ska vi åka hem till morfar och äta middag. Imorgon blir det stan och sedan träning med Jennie på kvällen! Sedan sover jag där (här?). Bloggar nog lite mer senare i veckan. Jag åker iallafall hem till Falun på torsdag, kanske, eller fredag. Jag vill åka på torsdag. För det första så saknar jag Falun redan, och för det tredje så är det träningsläger på torsdag.. Som jag gärna vill hinna till. (Som ni märker har jag inte med för det andra, det har jag aldrig!..)
HEJDÅ ha det bra! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback