Inga bilder idag.. Sorry

Hey
Nyss kommit hem från dansen, gick åkej trots min fot. Jag har egentligen rätt bråttom till Johan men jag orkar inte stressa och jag kände att jag måste blogga lite. Idag var det helt åkej i skolan. Inte direkt kul, och inte tråkigt.. men det märks att H'K har kommit tillbaka! YES. Saknat henne i skolan. Och imorgon är det onsdag... Suck. Känns inte bra på något sätt, förutom att jag och H'K ska till lager157 efter skolan! Ihhh! Men nej, nu ska jag hitta en twlight låt.. HEHE.

Igår - Hemkunskapsläxa
Idag - Matte läxa
Torsdag - SO redovisning
Fredag - NO prov, ENG redovisning, Spanska läxa
Måndag - Hemkunskaps prov
Vecka 43 - Spanska prov


Jasså, NU kommer alla läxor............

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya // J.L.J


Kommentarer
Postat av: alva

andra avenyn är bäst ;D <3

2009-10-09 @ 16:49:09
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback