HM

Tjena!
Ojojoj, känner mig verkligen inte på blogghumör, inte på humör alls faktiskt.. Gick väl sådär på träningen idag, foten dampade... Men nu har jag inte ens tid att blogga, har nästan aldrig det! Men jag tycker att ni ska ta er tid och lyssna på en låt... Det fungerar inte att ladda upp den just nu, kommer väl sen någongång. Men ni som har Spotify eller gå in på youtube, och lyssna på Where is the love - Black Eyed Peas. Verkligen sjukt bra.

Marika: Ska vi ta en juice?
Julia: Ett juice menar du väl?
Marika. Nej? Man kan ju inte säga ett juice.
Julia: Nehe, men man säger ju inte en juice.
Marika: Nej men vad ska man säga då? Typ ska vi ta juice eller vadå??

// J.L.J

Kommentarer
Postat av: anna-amaria

jag är inte heller på blogghumör. Vet ej vad man ska skriva!

vgd?

2009-10-07 @ 15:46:56
URL: http://annamaria.erikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback