HEJHEJHEJ??

Tjenare! Tjo! Hejsan. Hej! Hej?
Nyss kommit hem från Frida. Det blev att jag, Emma och Frida checkade film. Mysigt! Män som hatar kvinnor blev det.. Nu har jag sett den 2 ggr. Den är riktigt bra men den är så hemsk.. Och jag har fått ett tips att skriva om fotbolls matchen igår, men jag såg ju inte den? Men jag skulle iallafall skriva att Sverige sög. Så nu blir det väl att flytta... Närå, men skäms man över sitt land? Inte jag, fotboll är bara en meningslös sport, tycker jag. Haha.



En gammal bild, men fin är den. Blev nöjd.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi,

Fotboll e ingen meningslös sport! Det är en kul Sport ! xD

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-11 @ 20:13:49
URL: http://fannytorngreen.blogg.se/
Postat av: ALVA

Jag ♥ Twilight

Synd att det bara är påhittat =(

2009-10-11 @ 21:35:08
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback