Hejåhå

Hej!

Sitter här i köket med laptopen bredvid syrran, hon ska pyssla. Jag tycker att hon ska gå och lägga sig så det blir tyst på ungen, men nej. Snart kommer mamma hem och tar hand om henne. Skönt. Idag var skolan rätt rolig. Sedan vart det hem och chilla med H'K. Såg klart på One Three Hill avsnittet som vi stoppade mitt i förut. Sedan åkte vi till Lager157. Men såklart blir man besviken när man åker därifrån som vanligt. Hittar ju aldrig något där längre, allt är dåligt där nu.. Såå mycket bättre förut! Vill köpa en halsduk, eller en sjal eller något.. Åker nog in till stan imorgon innan Alla yrkes dag på brits. Blir nog ingen träning eftersom jag har ont i foten och jag får sendrag i hela benet bara jag lyfter det.. Så måste jag plugga till fysiken och hemkunskapen ... USCH! Varför alla dessa läxor? Visst, för att lära sig. Men det bara förstör ens fritid! Lära sig ska man göra i skolan. Suck...



Lite lustigt.. Det står en tvättmaskin på våran gård.

Nej nu drar jag till Johan snart, ha det bra! // J.L.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback