Smått och gott

Tjena!
Nu har jag kommit hem från vika. Coz var jätte roligt och dom här dagarna har vart dom bästa på länge! Nu har jag duschat och håret är torkat. Skönt. Lördagkväll och inga planer, kanske träffar Johan senare om jag orkar och har skrivit klart novellen.. Skrev en i skolan, men jag är inte nöjd. Så jag gör en ny hemma! Här kommer lite bilder från Sollefteå, har äntligen lagt in dom och redigerat!

Vi gjorde tacos!


Tomat


Majs


Paprika


Ost


Gurka (Med vatten)


Tacos!


Vi bakade chokladmuffins, men smeten var godast som vanligt


Jennie slingade håret, blev jätte bra!

Hehe, ja det var lite bilder som vi hann ta innan kamerans batteri tog slut.. Lite andra bilder tog jag också, men det har inte med vad jag har gjort nu på lovet. Dom kommer väl lite här och där såsmåning om! Men nu ska jag äta, sen skriva novellen.. Och förresten, GLAD HALOWEEN ALLA! Haha.


Kommentarer
Postat av: Erica

fin blogg! hihi^^ hur kunde du få med vattnet sådär på gurkbilden ^^ :) >_<

2009-10-31 @ 23:00:19
URL: http://grusell.blogg.se/
Postat av: lisa

gurkbilden var grymmmmmmmm ;o <3

2009-10-31 @ 23:50:17
URL: http://saklaaaartlisas.blogg.se/
Postat av: HANNISPANNIS

åhmen det är väll bara att ta kort när man spolar vatten på gurkan? sånnt kan tilloch med jag :PPpPppPP

2009-11-01 @ 12:19:56
Postat av: jenny (:

våra bilder va bäst! :D<3

2009-11-01 @ 16:00:11
Postat av: julia johansson

Svar till HANNISPANNIS: Haha det är bra :-)



Svar till jenny (: : Ja dte var dom verkligen! :-D

2009-11-03 @ 20:35:11
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback