En helt vanlig tråkig tisdag

Tjena!
Jag lovade nyss mig själv att jag bara skulle sitta vid datorn till klockan 8, för sen måste jag plugga inför spanskaprovet imorgon.. BLÄ! Men, nu är klockan över 8. Bordebordeborde plugga! Även fast jag kan det mesta, vill jag inte få dåligt betyg. Skolan idag var väl sådär.. Blev bättre efteråt. Och dansen gick super, fick reda på vad vi ska ha för kläder och så.. Helt åkej. Imorgon är det uttagning inför Drag! Och våran klass är ju såå bra på innebandy, speciellt vi tjejer! (Ironi) Nej, men vi är pepp! Vi ska ha pannband där det står typ kända seriefigurer, jag är Fnatte. Marika tyckte att det passade mig.. Hehe. Jag känner mig lite kall.. Usch jag hatar vädret ute nu!! Aja, ska ta en kopp varm choklad och gå igenom spanskan.
Ha en bra kväll och sov gott!
Dagens namnsdag: Sibylla
Grattis! HAHAHHAHAHAHHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback