Awsome!

HEJ!
Nu har jah kommit hem efter en både lång och kort helg. Kort varden för att vi har haft så sjukt roligt! Och lång, det vet jag inte. Känns bara så. På fredagen träffades konfirmationgruppen på mariagården. Sedan sov Frida & Julia här hemma hos mig. Och på lördagen var vi i Grycksbo klockan 9 på morgonen. Sen gjorde vi lite lekar och aktoviteter så vi lärde känna varandra. Och klockan 11 blev jag hämtad av Therese, så¨åkte vi till Bjurs och tävlade! Det gick askalas, men jag har tyvärr inga bilder från det.. Sen åkte jag hem och packade+duschade, sen åkte jag tillbaka till Grycksbo. Så åt vi mat, gick till nån affär och köpte energidryck och godis och såg på film, Patrik 1,5. Inte direkt en bra film.. Hehe. Jag kan ju säga att jag har sovit 3 timmar inatt. Det var så trångt där i kyrkan! Somnade typ runt 3-4 vaknade runt 7.. HIHI. Men sjukt kul har det vart! Och jag har lärt känna så många nya människor! Det är kul. Och idag var det Gudstjänst.. Bara 10 kvar att gå på nudå. Nej, nu orkar jag inte skriva mer, här har ni några bilder.


Jag åkte ifrån röran hemma på gården, till Grycksbo.


Sovplatsen i kyrkan, madrasser&sovsäckar + en Carro, en Frida och en Siri!


Julia, Adam och Daniel


Hrm, Kalle.... Haha


Carro, Hannah och Frida. (Mysko med bilden)


Hanna, Malin och Kalle


F'G och Jag. HAHA


Anton och Robert, skickliga på pianot..... hrm


Arvid, Anton, Joel med flera


Adam, Arvid och Kalle. Mys?
Och bilden får avsluta detta inlägg.

Gårdagens namnsdag: Antonia Toini
Dagens namnsdag: Lukas
Grattis till er!



Kommentarer
Postat av: hanna !

helgen var fett bäst !!!

:D <3

2009-10-18 @ 15:22:36
URL: http://hannahjanssson.blogg.se/
Postat av: jennie

gud va kul ni verkade ha ! :D



längtar tills ni kommer !, vi kommer ha fett kul ! puss påre och vi ses jue snart ! :DD <33333

2009-10-22 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback