Come on be happy!

Tjenix!
Nu sitter jag här, nyfixad. Fortfarande på lite dåligt humör.. Lite slapp stil idag. Mörkblåa jeans, ett rosa linne och en sjal. Lockigt hår, skönt att inte platta det! Och det sliter ju så mycket.. Idag blir det att träffa tjejerna, Frida, F'G och Emma. Vi ska se Twilight! Så längesen! Och ikväll blir det nog att träffa Johan.. Ååh nej.. Nu kom en hemsk tanke upp i mitt huvud, hemkunskapsprov imorgon. Får se hur det går, kan typ ingenting. Måste väl gå igenom det idag också. Gårdagskvällen var riktigt mysig med Julia. Vi hyrde The Hunting. En Rysare, jag rekomenderar! Den var bra

Här är en bild från igår. Haha!



KEXCHOLKAD GÖR MAGEN GLAD



Style

Dagens namnsdag: Erling och Jarl
Grattis till er!

Hehe.


Kommentarer
Postat av: Erika Johansson

-fin eller?

-öh ja:D<3

2009-10-11 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback