Cozmoz, glad fredagkväll!

HEJ!
Toppen humör faktiskt, tack vare Elina och A-m! Kom hem till Falun igår, och åkte direkt på 6 timmars träning med älskade gymnastik kompisar. Ni gör mig glad! Sedan åkte jag hem och packade och åkte till Vika! Och här är jag fortfarande, sov här. John blund kom till oss runt 2 tiden och då slocknade vi direkt! Hihi. Idag har vi vart ute på små äventyr, haha... Plan B hos gubbjäveln. Och lysrör i kyrkan! Haha, vi hade superkul! Och nu har vi ätit tacos, sminkat oss, fixat håret och valt ut kläder i ca 2 timmar. Och om en halvtimme går våran buss till stan, där vi åkter vidare mot Borlänge. Jo, Cozmoz blir det hela kvällen. Kul! Det var längesen.. Och jag behöver det, haha. Inget mer för mig nu.. Ska väl fixa oss lite extra, sen går vi till kyrkan och hoppar på bussen.


Fina Anna-maria!

Anna-Maria och Elina ni är bäst!

 

Kommentarer
Postat av: alvis

nej, jag är ju bäst!

2009-10-30 @ 22:16:55
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback