allt möjligt kul

HEJ (igen)
Skolan var helt åkej idag, fast vi hade ju prov... Men det gick skitbra! Jag kunde allt, eller iallafall det jag hade pluggat på. Tror på VG eller G+ kanske.. Man får väl hoppas. Efter skolan gick jag och H'K hem och bakade muffinsar, igen. HEHE, vi är bäst på det! Sen gick jag hem. Och nu har jag chillat hemma hela dagen. Ikväll blir det barnvakt åt lillsyrran, får se hur det går. Men iallafall, jag älskar fredagsmys.

Jag har funderat lite.. Det finns ju alltid någon, som har namnsdag varje dag. Så varför inte fira?!
Dagens namnsdag: Inger & Ingrid. Grattis till er!

  

Jag och H'K har ju så välstädade skåp, eller vad säger ni?




Dagens outfit


Jeans
Vit långärmad tröja
Svart sjal

Smått & Gott // J.L.J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback