Skolan...

Tjooo
Sitter i skolan, tråkigt eller hur? Nej faktiskt inte.. Vi håller på att skriva om resan till Mars, och vi är nästan klara. Första lektionen idag = matte prov. Gick faktiskt bra! Efter skolan blir det väl hem och äta och sen på träning. Hoppas på en bättre träning denhär gången, jag ska ge allt. Och på lördag är det gymnastiktävling i Falun som vi såklart ska delta i. Superkul! Just det, jag bloggade aldrig igår. Och dagen var väl mest chill... Men house på kvällen var betydligt roligare! Hehe, första gången för mig och Marika. House är på onsdagar, det är några kristna som träffas och pratar om Gud, och umgås, pratar, spelar gitarr och sjunger och så. Det var Jacke och Anders som ville att vi skulle följa med. Och jag visste inte alls att Anders kunde sjunga! Jätte bra actually! Kom hem runt 11 på kvällen, då blev det ZzZzova. Men nu ska vi snart sluta och gå på SO!
Tjaaaaaaråh!


Kommentarer
Postat av: alvis

Å jag ska vara dommarflicka! ;D <3

2009-11-05 @ 16:06:18
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: ALVA

Va...? Men vaknade inte du typ klockan 4 idag...? ;O

2009-11-05 @ 18:48:48
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: M O I R A | MORRISMORRIS.BLOGG.SE♥

sv: haha varse (:

hur måru då ? ♥

2009-11-06 @ 07:31:08
URL: http://morrismorris.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hej Julia,

Vad Du är duktig. Du håller verkligen igång med allt. Vad jag förstår är Du en toppentjej och att Du ägnar Dig åt gymnastik i alla former kommer Du att ha nytta av i Din framtid. Att Du tycker om att fotografera kan jag också se på Dina bilder. Jag önskar Dig all lycka vad allt Du sysslar med.

Morfar

2009-11-07 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback