Read people!

Värk i armen efter vaccinationen? Ja. Och nej det är inget "ååh jag har tagit spruta jag har såå ont i min arm jag kommer tpy svimma!".. Det är mer "Aouch min arm.." Och jag har faktiskt ont, på riktigt. Synd egentligen.. Men man överlever! Hehe. Nej nog om skitsnack. Dagen har varit lite sisådär, några saker väldigt bra, och andra inte.. Orkar inte ta upp alla, men jag kan ju bjuda på en till dålig nyhet nu när jag ändå håller på, utvecklingsamtal imorgon.. Suck. Nu ska jag kolla bilddagboken lite, sedan blir det en dusch.. Känner mig lite smått sjuk.
God natt!

Friendship against romance...


Kommentarer
Postat av: marika

håller med om de sista där :P hehe.. xD <3

2009-11-24 @ 22:01:20
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback